czwartek, 26 listopada 2009

Wyróżnienie dostałam :-)

Dostałam kolejne wyróżnienie :-)
Cieszę się tym bardziej że od Marimali z którą wczęsniej się nie znałyśmy.
Marimala odkryła moego bloga i postanowiła go wyróżnić.
Dziękuję Marimalo :D


Oto zasady przyznawania wyróżnienia:

1. Wybierz dokładnie 10 blogów robótkowych. Wyślij wiadomość mailowo blogowiczkom/ blogowiczom z informacją i znaczkiem o swoim wyborze lub zostaw komentarz na ich stronie.
2. Na swoim blogu opublikuj notatkę Umieść w niej znaczek wraz z linkiem do strony osoby, która przekazała Ci wyróżnienie, zasady zabawy oraz linki do wybranych blogów (opis z uzasadnieniem wyboru mile widziany).
3. Przekazując ” znaczkowe ” wyróżnienie zyskujesz promocję własnej strony i pomagasz odkrywać nowe blogi!

Dostając wyróżnienie zastanawiam się co ono znaczy i komu mogłabym je przyznać.
Kreatywnie bez końca to znaczy że człowiek ma twórczą głowę.i ciągle nowe pomysły.Nie boi się  nowych wyzwań i nowych technik.
Dla mnie na tą nagrodę szczególnie zasługują :
1. Bea  której kulinarny blog jest dla mnie niezwykłym odkryciem a która gotuje i piecze tak że chce się spróbować wszystkiego :-)
2. Lo która też prowadzi bloga kulinarnego i nie tylko gotuje i piecze ale pięknie pisze :-)
3. Lacrima która potrafi zrobić tak wiele rzeczy i ciągle pokazuje u siebie cuda które robi :-)
4. Bestyjeczka która przeobraża stare i nowe przedmioty w sposób absolutnie zaskujący i DZIELI się swoją wiedzą :-)
5. Hafija która ma zawsze głowę pełną pomysłów i co wiecej nie boi się ich realizować :-)
6.Maryla która robi wiele pięknych rzeczy w wielu technikach :-)
7. Brzoza która tak dopieszcza swoje decou że przedmioty tchną życiem
8. Koralikstory nczyli Gosia która tworzy biżuterię b. piękną :-)
9. Oczywiście Lula :-)  Poranna i TuKara one zawsze moją coś kreatywnego na myśli ;-) Mam nadzieję że się nie obraża że są razem- to doborowe towarzystwo :D
10. Olfa i Joanna które tworzą rzeczy niepowtarzalne: jedna maluje robi zdjęcia tworzy biżu a druga czaruje z filcu :-)



14 komentarzy:

  1. Szkoda że nie widzisz jak mi się gęba cieszy :)
    Bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-)))))))))))))) Gratuluję pozostałym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Whoa!! Dziękuję Cyryllko!! :D Gratuluję pozostałym wyróżnionym!!

    ale się cieszę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne dzięki!!!:-)))Bardzo się cieszę,tym bardziej, że mój blog funkcjonuje krótko,a to moje pierwsze wyróżnienie.Takie przyjemności dodają energii do pracy.
    Gratulacje wyróżnionym.
    Obowiązki z tym związane zaraz po niedzieli.Sorry.

    OdpowiedzUsuń
  5. towarzystwo mam rzeczywiście doborowe! dziękuję, Ewa :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Cyryllko....Poranku wyprzedzilas mnie ,wlasnie moj komentarz mial sie tak rozpoczac.Byc wyrozniona w trojcy Craftek i nie tylko to dla mnie zaszczyt

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawiłaś mi wielką radość i przyjemność. Niewyobrażalnie wielką. Przeogromnie wielką. Gigantycznie wielką. DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyryllo, przede wszystkim gratuluje wyroznienia!
    I dziekuje ze i u mnie Ci sie podoba, naprawde niezmiernie mi milo :) Zaraz odpisuje na blogu :)

    Mam pytanie... Na moim blogu jestes zapisana jako : cyrylla.blogspot.pl (a nie .com) i klikajac na 'Ciebie' nie trafia sie na Twojego bloga :( Czy to celowe? Czy tylko blad? Bo poprawilam tego linka przed chwila, ale... wole zapytac czy sie na to zgadzasz.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bea adres mojego bloga to: http://cyrylla.blogspot.com/ Czyli com na końcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak myslalam ;) Gdy bedziesz wpisywac komentarz u mnie kiedys, to popraw moze tez, bo tylko wtedy chyba zapisze sie ten adres juz na stale (ja moge poprawic tylko w danym komentarzu, nie na stale niestety).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ok. Tak zrobię :-)
    W Twoich zakładka jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cyryllo! Baaardzo Ci dziękuję za wyróżnienie. Jest to ogromnie miłe, dodaje chęci i skrzydeł do dalszej pracy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cyryllo droga, dziękuję za kolejne wyróżnienie, za chwile uwagi i za pozostawianie śladów na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu mam zaległości blogowe... dziękuję Ci bardzo, towarzystwo doborowe :)

    OdpowiedzUsuń