wtorek, 17 listopada 2009

Leskowiec w listopadzie

W ten weekend byliśmy w Suchej Beskidzkiej.
W sobotę wybraliśmy się na wycieczkę na Leskowiec.Szliśmy z Tarnawy Górnej.
Pogoda była tak piękna że wydawało się iż to wrzesień nie listopad. Tylko brak liści na drzewach ( nie wszystkich !)  mgiełki i śnieg przypominały o tym że to jednak listopad.Ale jaki piękny i kolorowy :-)
Nie mogłam się zdecydować na mniej zdjęć.
Mam wreszcie nowy aparat fotograficzny ( hura!) i tak się cieszę :-D


To jedno z pierwszych zdjęć- jak się nie zachwycić tymi jabłkami na drzewie ? Są takie rumiane i błyszczące.



Czy to nie jest kolorowy listopad?


Buki kłaniają się idącym po dywanie z liści.


Miejscami las buczynowy jest tak gęsty że widać tylko szare  pnie.


Czy to wąż czy nie waż ...?



Drzewo z dziurką :-) Ta dziurka kojarzy mi się z rączką od torebki.Nic tylko wziąć drzewo do ręki i iść ;-)
p.s.Poranna ma skojarzenie że to ucho od kubeczka.Też świetne :-) Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?



Drzewo przeglądają się w wodzie: "lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy na świecie ?"


Jeszcze liście a już mgiełki.... nie przeszkadzają mi nawet te "strachy na wróble" czyli szmaty i worki foliowe powieszone na płotach ;-)




A na koniec korale z dzikiej róży- tak biżuteryjnie ;-D

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, pochwal się aparatem, co to za cudo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie takie znowu cudo ;-) Mam Panasonica FZ 38.To kompakt superzoom.
    Następny za kilka lat pewnie to będzie lustrzanka.
    Na razie uczę się aparatu który ma ogromne możliwości.Opanowanie ich zajmie mi trochę czasu.
    Cieszę się że zdjęcia się Wam podobają bo fotografia to moja druga pasja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia!!
    Ale mieliście fajną wycieczkę. A pogoda jak na zamówienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia piękne, nic tylko na tapetę w komputerze i myśleć o tych wszystkich pięknych miejscach... Ja tak zrobiłam :P Podprowadziłam ci jedno zdjęcie na swój komputer i się wpatrywałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wprawne oko! Zdjęcia jak malowane :o)
    a dziurka .... mnie się kojarzy z uchem jak w kubeczku

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiask- nie da się ukryć że pogoda była zamawiana ;-) specjalnie na ten dzień.
    Hafio - masz rację zmienię tapetę !
    Dziękuję Poranna :-) i faktycznie to może też być ucho od kubka !
    Czekam na dalsze skojarzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaa jakie buki, gdzie to? daleko od Krakowa?

    OdpowiedzUsuń