sobota, 28 listopada 2009

Herbaciarka Sredniowieczne Pismo

Wreszcie mogę pokazać pierwszą herbaciarkę.
Mąż przybił zameczek ;-)
Niestety zdjęcia takie sobie bo wczoraj było ciemnawo a dziś już nie mam herbaciarki.
Herbaciarkę zrobiłam dla serdecznej koleżanki z którą obchodzimy urodziny w tym samym dniu.Tylko dzieli nas 10 lat. A ze urodziny wkrótce to taki prezent dostanie B.


Herbaciarka bejcowana a brzegi papieru opalane .



W środku malowane złotą farbą krawędzie i brzegi. Również na wieczku.

10 komentarzy:

  1. Serdeczna kolezanka,,,,,zazdroszcze kolezance takiej kolezanki jaka jestesty ,no i oczywiscie pieknej herbaciarki.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliiczna!!! dla maniaczek herbaty:) miło dostawać takie prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniamuśna ;)))

    spieszę donieść, że dwie herbaciarki z jutrzejszego kiermaszu mają już na sobie nalepkę: "zarezerwowane/sprzedane"
    właśnie przed chwilą widziałam...
    życzliwa
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny wzór, ja zamoczyła bym go w kawie dla jeszcze większego postarzenia, ale ja mam fioła.
    Bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się że się Wam podoba :-)))
    TuKaro zawstydziłam się :*
    Migoshia ...to będę miała dużo pracy :-D
    Lacrimo była tak myśl żeby kąpać papier w herbacie (w kawie nie znałam sposobu) ale ponieważ pudełeczko jest bejcowane na kasztan i dość jasne to zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękna !!!!!!!!! a ja po raz pierwszy jestem na Twoim blogu, jak to się stało,że jeszcze nie oglądałam Twoich ślicznych pracek to nie wiem...
    pozdrawiam, bajka

    OdpowiedzUsuń
  7. Wita Bajko
    Pewnie będziemy sie teraz odwiedzać.Prawda ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń