czwartek, 5 listopada 2009

Koleżenskie wyróznienie od Nessy :-)

Dostałam wczoraj takie oto wyróżnienie :


Nessa bardzo Ci dziękuję :-)
Ponieważ jest to właśnie KOLEŻEŃSKIE wyróżnienie to chciałbym je przyznać tym którzy mnie odwiedzają czasem coś skomentują i którym b. za to dziękuję.
Nie ma tych osób dużo tym bardziej jest to dla mnie cenne :-)
Luli w którą nie tylko spotykamy się w komentarzach blogowych ale też mailujemy i wspieramy się w walce z boreliozą ( Lu możesz nie przyjmować wyróżnienie- i tak je masz :D)
TuKarze  osobie niezwykle ciepłej 
Maknecie  z którą znamy się już kilka ładnych lat z forum dla wielodzietnych.Dzięki Maknecie złożyłam pierwszego bloga :-)
Porannej  z która też koleżeńsko gawędzimy od jakiegoś czasu a dzięki niej trafiłam na craftladies
Olfie nie wiem czy mogę to już traktować jak kolegowanie ;-) ale trudno nie wyróżnić olfy
Hafii która tez wpada do mnie i komentuje i z którą czuję "pokrewieństwo dusz". Hafija sprawdziłam takiego wyróżnienia nie masz trala la :-D
Inusi z którą się odwiedzamy na blogu komentujemy
Joasi  na której bloga trafiłam przypadkiem i której chce się personalnie odpowiadać :-)
Bestyjeczce z którą czuję że się zakoleguję ;-)
Boniusi bo bywa u mnie i pisze !
Zasady obowiązują takie jak zawsze:  ja zamieszczam info przyznanym wyróżnieniu a wy piszecie od kogo je dostałyście i przekazujecie je dalej .Oczywiście nie ma przymusu ;-)

  Tym razem nie przyznam wyróżnienia marzek i kasiask  bo nie chcą się ze mną bawić i nie publikują potem na swoich blogach przyznanych nagród ;-) Ale one wiedzą że prawdziwie się z nimi przyjaźnię :-)

8 komentarzy:

  1. wzruszają mnie takie chwile ... dziękuję, Ewa! :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. :-) dzięki wielkie, już pobieram i się chwalę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojoj (pąs)! Dzięki wielkie Cyryllo! To strasznie miłe:) Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, Dzięki - się zarumieniłam z radośći :)

    Całuję!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie zamieszczamy, ale i tak Cię kochamy! :))
    Ale mi się zrymowało! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjmuje wyroznienie od ciebie z wielka przyjemnoscia i kolejny raz wielkie dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  7. myślę, że możesz ;)
    dziękuję za wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń