środa, 18 listopada 2009

Anioł Stróż

Anioł Stróż wykonany techniką decoupage na sosnowej bejcowane desce czyli nowoczesna ikona.
Skrzydełko wykonane z masy plastycznej jest wypukłe i cieniowane wieloma odcieniami złota.
Tło również złocone a sukienka malowana specjalną pastą też jest wypukła.
Złocone reliefy.

Czy widać że anioł spogląda z nieba ( złote tło) na ziemię ( część nie złocona)?


 
 
Niektórzy mówią że anioł grozi palcem.
Nie wydaje mi się- raczej mówi "ciii śpij spokojnie śpij" :-)

15 komentarzy:

  1. Cudnie wyszła! super wrażenie, szczególnie udane skrzydła i aureolka pasująca do całości. Jak zobaczyłam u siebie mini fotkę z aktualizacji Twojego bloga, to aż podskoczyłam - AAAALE cudo.
    Ale żeby nie było tak zupełnie bezkrytycznie (małpa ze mnie) poprawiłabym trochę szatki na dole. Chociaż może lepiej nie, bo lepsze jest wrogiem dobrego. Nie gniewaj się za uwagę, ikona naprawdę mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Złote masz rączki Cyryllko!! Piękny anioł, piękne złocenia no i wspaniałe skrzydła!!

    A może on mówi "No, no do łóżka i spać - słodkich senków" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Ci to wyszło:) a najbardziej podoba mi się to, ze nie kończysz na samym decoupage, tylko łączysz różne techniki:) bardzo mi się podoba... wydaje mi się, że anioł jednak grozi;) a może to jest tak, że jak kto się czuje ze sobą to to widzi;) pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bestyjeczko he he mojemu mężowi też szatka się nie podoba :-) Mówi że wygląda jak podziabana farbą.A chodziło o to ;-) że szatka ma się rozpływać z nicości ;-D Zostanie już takie bo ikona lakierowana i okrutnie mi się nie chce dalej z nią walczyć.
    Hafijo skrzydło oryginalne było niedrapieżne a teraz jest takie hardcorowe ;-)
    Ipsa jakoś tak doszłam do wniosku że tradycyjna ikona to ikona pisana. A ikony decoupage musza być z założenia trochę inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. :-)hehe ja też zawsze podtykam mężowi pod nos do oceny: no zobacz tylko, podoba ci się? A i tak swoje wiem, nawet jak się nie podoba :D.
    Cyryllo sprzedajesz gdzieś swoje prace czy tylko dla siebie i rodziny "dziergasz"?

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprzedaję :-) Bo miałabym skład :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło zobaczyć decoupage'owe dziełko ;)

    Szkoda, ze nie widać migotliwych, kolorowych odcieni na skrzydełku - a są, bom przecie widziała w realu.
    Może to kwestia oświetlenia? ustawienia balansu bieli w aparacie?
    Tak czy owak - nie denerwować anioła, bo rzeczywiście pogrozi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ikony, a Twoje są wyjątkowe, zwłaszcza ta. Widać, ze wkładasz w nie nie tylko serce ale i wiarę.

    Skrzydła są niesamowite! Na pierwszy rzut oka też myślałam, że anioł grozi, ale przyjrzałam się twarzy. Ona nie jest gniewna, jest spokojna i ciepła i jeśli grozi to tylko tak jak się karci małe dziecko, bez gniewu a z troską. Tak przynajmniej ja to widzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojjjejjj cudowna ikonka. mnie się bardzo podoba absolutnie , nie mam żadnych zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lu jak tak piszesz to czuję się lekko zażenowana i...dopieszczona ;-D
    Inusiu :-)
    Kasiask jak Ty piszesz Wow to znaczy że nawet Tobie się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie rewelacyjnie. CHyba nie widziałam jeszcze takiej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjdź do mnie poczęstować się wyróżnieniem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się NAWET zawsze podobają Twoje wyroby! :))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. a mnie się nie podoba - wygląda jakby ociekał krwią

    OdpowiedzUsuń