poniedziałek, 1 marca 2010

Wymianka z Maknetą

Dawno dawno temu ;-) umówiłyśmy się z Maknetą na wymiankę.
Oczywiście Makneta zrobiła dla mnie chustę już dawno temu a ja spóźniałam się okrutnie :-/
W końcu dobrnęłam do końca i już wiem że herbaciarka z niespodzianką dotarła na miejsce.
Oto ona:




Zdjęcia wyszły nie najlepsze niestety.
W rzeczywistości herbaciarka dużo ładniejsza niebiesko-złota z elementami wypukłymi z pasty sktrukturalnej.












Z pudełeczkiem przyszła do Maknety niespodzianka czyli taki naszyjnik :
 
Wiedziałam że się kiedyś Magdzie podobał :-)
Ja dostałąm tak piękną chustę laminarię że dech zapiera !
Ciągle próbuę zrobić chuście jaknajpiękniesze zdjęcie ale to nie to.
Wklejam zdjęcie od Maknety.


 
Chusta jest jak mgiełka  delikatna i miekko opatulająca - CUDO !
Kto nie zna prac maknety niech natychmiast to nadrobi !
Magda - jeszcze raz dziękuję :D
A jak zrobię zdjęcie to i tak pokaże w osobnym poście bo mam taką broszkę do te chusty...

12 komentarzy:

  1. Mój ulubiony motyw na herbaciarce :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka cudowna wymiana! taka herbaciarka to super rz4ecz, a jeszcze tak przyozdobiona-świetna! A chusta...w tej chuście...szczerze się zakochałam!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest zjawiskowa !! Istne cudo !
    Skrzyneczka na herbatę równie gustowna. Fajny zestaw kolorów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko cudne ale i husta odlotowa. Super wymiana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale z Was obu zdolniachy, podziwiam pudełeczko, naszyjnik i chustę. Zazdroszczę po cichu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. turkusowy ze złotym lubię takie połacznie :) śliczna herbaciarka

    OdpowiedzUsuń
  7. piękną herbaciarkę zrobiłaś:) chusta też fantastyczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No!!! wreszcie coś z dekupażu ;)))

    Złoto-błękitnie - tak będzie w Niebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz bardzo dziękuję. Wymianka była super!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Herbaciaka jest cudowna a chusta prześliczna.
    Gratuluje udanej wymianki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne rzeczy:) na pewno obie jesteście przeszczęśliwe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewcia...poszperam w Twoich pudełeczkach może znajdę pomysł na moje pudełko ? :) - chyba że sama mi coś podpowiesz ? Fajnie jeśli będzie miało przegródki, raczej bez złoceń, bo ja taka minimalistka jestem...coś takiego jak we francuskiej caffeterii może...sama nie wiem :/
    Ale CHCĘ :)))

    OdpowiedzUsuń