czwartek, 15 października 2009

Korale Azteków

Kolejny który nie ma nazwy :-/
Tak mnie boli dziś głowa że nie mam siły myśleć...
Naszyjnik z dużych kostek drewna egzotycznego- nie pytajcie jakiego- nie pamiętam .
I otoczaków agatu bostwana.
Zrobiłam b. dużo zdjęć żeby uchwycić kolor.Drewno jest w kolorze rudo brązowym i wreszcie się udało !
Co przy tej (zimowej) pogodzie za oknem jest dużym sukcesem.
Robiłam kiedyś podobny naszyjnik z hebanem i bursztynem oraz z hebanem i zielonym agatem.Tak się projekt spodobał że zrobiłam w innej tonacji kolorystycznej :-)



6 komentarzy:

  1. Ja też dziś mam na pieńku z głową ;/
    Wina pogody jesiennej, której wręcz nienawidzę!!

    A naszyjnik swoją drogą bardzo ładny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Korale Azteków - tak mi się skojarzyło. Nie wiem dlaczego akurat tak.:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafijo jak to jesiennej ?! Zimowej :-/ i to w najgorszym szaro-burym wydaniu buuu.
    To poczekam aż ktoś wpadanie na jakiś pomysł albo głowa wydobrzeje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia pisałyśmy równocześnie ...
    Bardzo dobra nazwa ! Poprzednie kostkowe tez Ty wymyśliłaś czyli Klechdy Sezamowe.Brawo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny i oryginalny naszyjnik.
    Korale Azteków - brzmi super i pasuje :)

    OdpowiedzUsuń