sobota, 31 października 2009

Ikona z Madonną

Ze zdziwieniem stwierdziłam że na tym blogu nie prezentowałam moich prac decoupage.
A cały czas działam :-)
Skończyłam moją trzecią ikonę przedstawiającą Madonnę z Dzieciątkiem i aniołami.
Ikona na bejcowanej desce złocona i reliefowana.


Mam wrazenie że zdjęcie nie oddaje jej piękna.Zrobię jutro lepsze zdjęcie przy lepszym świetle.
Matka Boże przytula policzek do policzka małego Jezusa.
Jest smutna jakby wiedziała co czeka jej Syna i ją samą. Nad Matką i Synem czuwają anioły.

Ikona będzie prezentem dla znajomych na poświęcenie domu.
Mam nadzieję że I. tu nie zagląda ;-)

2 komentarze:

  1. Niecierpliwie czekam na wystawienie zdjęć pudełka na herbatę :-) Ikona b. ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :-) Ostatnio "wzięło"mnie na ikony i kończę kolejną- tym razem z aniołem.
    Pudełeczko jeszcze chwilę i tez będzie gotowe :-)

    OdpowiedzUsuń