środa, 17 lutego 2010

CuC wyniki candy :-)

Bardzo wszystkich przepraszam że wyniki candy ogłaszam dopiero teraz.
Niestety kolejne próby znalezienia nowego operatora spełzły na niczym i nadal korzystam z netu z doskoku.

Ale nie o tym miało być :-)
Dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w moje zabawie.
W sumie aż 50 osób zostawiło swój komentarz: 17 to osoby które u mnie bywają a 33 komentarze są od osób które po raz pierwszy zostawiły swój ślad u mnie.
Obiecuję że do wszystkich zajrzę :-)
Rozwiązanie zagadki fotograficzne zamieściłam  5tego lutego ale jeszcze raz piszę i pokazuję :



To kryształ Swarovskiego !







Nagrodę za odpowiedź najbliższą prawdy otrzyma Goha :-)

A teraz losowanie. Wydrukowałam wszystkie komentarze pocięłam na paski starannie wyeliminowałam komentarze od osób które napisały więcej nić raz ( żeby każdy miał równe szanse) podzieliłam komentrze na dwie części i okazało się właśnie że jest 17/33.
Sierotką losującą  był mój maż :-)
I oto wyniki:
Zwycięzca stale mnie odwiedzającym jest  LACRIMA
Tylko nie myślcie że to rewanż za wygrane u Lacrimy candy ;-)
Niestety serwetka do mnie nie dotarła - złodziejska poczta ...
Wśród nowych osób sierotka wylosowała ANIĘ .
Gratuluję i proszę Lacrimę i Anię o wskazówki co ma zrobić.


Jeszcze raz dziękuję wszytkim za odwiedzimy i zostawiane komentarze I racę miała moje koleżanka która mówiła że jak nie ma komentarzy to nie chce się pisać. Tym bardziej jak się wie że ktoś zagląda ale nie pisze .
Pozdrawiam ciepło a w maju będzie nastepne candy na roczek na blogerze :-)

10 komentarzy:

  1. Jaki ładny kryształek! Szkoda, że nie załapałam się:)
    Pozdrawiam!:-)
    PS do mnie też zagląda kilka osób które niestety nie zostawia śladu po sobie...szkoda...bo to zawsze miłe jest gdy wpis nie przechodzi bez echa. Życzę więc dużo odwiedzin i wpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Lacrimy. Dzięki Cyryllko za zabawę, może uda mi sie następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko Kochana WYGRAŁAM ;)
    Nigdy nic nie wygrywam...
    A serwetkę zrobie następna nie damy sie głupiej poczcie
    Jeszcze raz Bardzo Dziekuję (twojemu mężowi) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to czekam do maja, moze mi się poszczęści, bo twoje wytworki świetnie się nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę wygranym ! Z tymi komentarzami masz totalną rację. Sporo zagląda ale odwagi czy chęci do zostawienia komentarza niewielu. To jest nieważne. Wystarczy garstka stałych "przyjaciół" i już warto. Ja zaglądam i zostawiam komentarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużą niespodzianką dla mnie był Twój e-mail, że wygrałam w Twoim candy. Moja radość jest ogromna zwłaszcza, że to moja pierwsza wygrana w candy.
    Dziękuję bardzo i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję !!!!
    a ja jakoś nie mam szczęścia do różnych candy....buuuu

    OdpowiedzUsuń
  8. WYGRAŁAM!!! Nie mogę uwierzyć - to pierwsze moje wygrane candy :)
    Ślicznie dziękuję szczęśliwej łapce!!!

    OdpowiedzUsuń