poniedziałek, 2 listopada 2009

Wruszenie czyli...

...czyli przesyłka którą dziś dostałam.
Wyobraźcie sobie że wygrałam candy u olfy !!!
Niesamowicie się ucieszylam bo olfa tworzy rzeczy niezwykłe.Naprawdę NIEZWYKŁE.
A nagrodą był amonit :-)
Uwielbiam amonity. Są to ...wymarłe w okresie kredy glowonogi :-) Nie brzmi zachęcająco ? Są jednak b. stare i niezwykle piękne. I mogą być elementem biżuterii.
Dziś przyszła do mnie przesyłka.
Od razu wydawała mi się mocno podejrzana ;-)
Jakaś taka grubsza ta koperta i cięższa.
Otwieram a tam...prześliczny woreczek :


A w woreczku oczywiście amonit :-)
Ale jak zapakowany i z jaką piękną karteczką !


Ale to nie wszystko.
Oprócz amonitu w kopercie były ptaszki :-)


Nie wiem nawet jak opisać ptaszki są takie piękne.Dokładnie jak zaklęte w kamieniu ale nie zaklęte=nieszczęśliwe tylko zaklęte=b. szczęśliwe. Zobaczcie na te przytulone do siebie-rozczulające.
Ptaszki już mają swoje miejsce tuż przy laptopie.Będę mnie pilnować ;-)
Tak się wzruszyłam ...Olfa bardzo bardzo dziękuję :-) Nawet nie wiesz ile radości mi sprawiłaś.
Olfa zorganizowała candy  żeby zwrócić uwag i pomóc Grzesiowi i jego rodzinie.
Postanowiłam że skoro los tak hojnie mnie obdarzył to postaram się zrobić coś na aukcje dla Grzesia.

7 komentarzy:

  1. Szlachetny cel ,,,,prezenty sa cudowne ,kamienne ptaszki niesamowite,,,,,,milo ,ze to wlasnie tobie dopisalo szczescie .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewo, cieszę się, że mogłam sprawić Ci trochę radości ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zapomniałam dodać, że cieszę się również, że moje ptaki trafiły w dobre ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak ptaki będą miały u nas bardzo dobrze :-)
    Mimo że mamy kota ;-)
    Jolu jeszcze raz dziękuję.

    Tukaro - ale gafę sztrzeliłam - jutro ją naprawię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Amonit jest wyjątkowy, a ptaszki jak zwykle przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń